24 Nisan 2011 Pazar

Hoşlanmıyorum demeyin

Bazen bir kelimenin olumsuzu,olumlusunun verdiği anlamın zıttını vermiyor.Uyuyorumun zıttı uyumuyorum eyvallah,ancak bazı kelimelerde bu kural işlemiyor.Birine karşı birşey hissettiğinde ilk hoşlanıyorum senden demek,güzel,mesafeli.İlk etapta seviyorum dersen,daha birşey yaşamadan nasıl seviyorum ben birini gibi bir çelişkiye düşersin.Bu durumdan kurtarıyor insanı hoşlanıyorum lafı.Bir insana birşeyler hissetiğinizde senden hoşlanıyorum diyin,ürkütmeyin,korkutmayın.

Biri size duygularıyla geldiğinde, hoşlanıyorum nasıl ilk etap için hoş bir sözse,tersi için aynı durum geçerli değil.Seni sevmiyorum diyin.Senden hoşlanmıyorum, olumlusununki gibi hafif bir tesir değil aksine çok daha derin bir iz bırakır karşı tarafta.Seni sevmiyorumu duymakla senden hoşlanmıyorumu duymak çok farklı şeyler.Sevilmeyebilirsin ama hoşlaşılmamak kötü hissettiriyor insana kendini.Uzak durulması gereken,bir bok gibi adeta..Hoşlanmıyorum, hoşlaşmıyorum demeyin kimseye, hele ki o karşısındaki dipsiz kuyuya mı yani gözlerinize mi yoksa karşısındaki cellada mı yani dudaklarınıza mı bakacağının kararını veremezken...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder